Kenny kenny kenny


En traumatisk upplevelse

Va ju på bio igår å kom hem ganska sent så pallade inte skriva något.
Kenny vart väll inte riktigt som man hade tänkt sig, vart mer en besvikelse rent ut sakt. Dom försökte överdriva dom här små roliga Kenny "egenskaperna" hela tiden.. det blev bara 2-much. Sen vart det så himla fu*kt up när dom lägger in en sjukt massa superskurkar.. asså VAD TÄNKTE DOM MED!!!
Men som gammalt fan så uppskattar jag iaf att det vart en film om han och så fans det ju vissa små roliga inlägg / kommentarer från Rhehborgs sida då och då.

Jag skulle ge filmen en Stark 2:a ++ och det är väll enbart för Rehborgs insats.

Idag så passade jag på att försova mig till första lektionen, Schöönt. Ska väll pallra mig ner till gymet senare iaf så blir npg till att gå på sista lektionen. Cya later..

  / p's Lilla Heman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0