Början på en bloggkarriär? näee

Ja vad ska man starta med !

Har försökt med detta förut och inte haft den bästa av lycka när det gäller att komma på något att starta upp en blogg sida med. KOmmer liksom aldrig på vad jag ska skriva i mitt första inlägg så det blir oftast bara trams som ex vis, nu!
Så jag tror jag tänker starta mitt första inlägg med att skriva om något som jag saknar i min vardag / helg. Något som ligger mig varmt om TV hjärtat.
Men först så vill jag tacka Johanna som hjälper mig med designen på bloggen (Y)  tacksii ;)

Saknar detta
Va sjukt länge sedan jag såg ett avsnitt av Gamplay.. ;(
Tänker tillbaka å kan fortfarande känna en form av glädje då man bara satt där å bara lyssna på dessa tvås sköna snack, spelade liksom ingen roll om man var intresserad av det dom pratade om, det liksom bara glider så lätt i hjärnan, Victor är bara en sån där kille man absolut inte kan tycka illa om, han e en sån där som fått generna för att synas på det där sättet och då menar jag inte bara gener inom att se bra ut utan också talets gåva.

Kommer nog sätta mig på Webb-TV å titta lite efter detta inlägg e klart.
Har sån sjuk längtan.

Imorgon blire en ganska vanlig dag, går till runt 2-3 imorgon å sen blire gymmet innan hemfärden.
Men mer om morgon dagen imorn   /Sparris å bollar





- p's lilla Heman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0